• Code

T.51514

• Aantal ECTS credits

5

Als afgestuurde Creative Business student moet je in staat zijn om een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling en bijstelling van het marketingbeleid van een onderneming.
Daarvoor moet je als Creative Business student in staat zijn het brede scala van externe factoren zo in kaart te brengen dat deze gegevens gebruikt kunnen worden voor het nemen van beslissingen over de marketingactiviteiten.
In deze module worden kennis en inzicht vereist van de Creative Business Professional en een theoretische basis. De focus in de module ligt op ondernemen, netwerkeconomie, op bedrijfsvraagstukken en bedrijfsprocessen, op management, op commercieel verantwoorde oplossingen (kostenbewustzijn).
Toetsvorm N.v.t./Not applicable/Nicht anwendbar (N)

Toetscriteria

De hoorcolleges en toets zijn gebaseerd op het boek Marketingcommunicatie in 14 stappen van Guy van Liemt & Gert Koot, 1e druk, ISBN: 9789001820596, Uitgever NoordhoffUitgevers. De toetsstof bestaat uit de hoofdstukken 1 t/m 8 en 10 t/m13.