• Code

T.50637

• Aantal ECTS credits

3

Als toekomstige professional in de sector Creative Business is het van groot belang dat je in staat bent om jouw concept goed over te kunnen brengen. Eerst intern, tijdens het ontwikkelingsproces, daarna extern, naar de klant. Daarnaast moet je in staat zijn om jouw standpunten overtuigend te kunnen onderbouwen en verdedigen. De komende weken ga je daarom met de volgende communicatievaardigheden aan de slag:
1. Debatteren
2. Feedback geven en ontvangen
3. Presenteren
Toetsvorm Assessment (AS)

Toetscriteria

Student beargumenteert standpunten op overtuigende wijze. Student reageert adequaat op andere deelnemers in het debat. Student past storytelling-technieken op adequate wijze toe. Student past presentatietechnieken op overtuigende wijze toe. Student geeft feedback op professionele wijze. Student ontvangt feedback op professionele wijze