• Code

T.54559

• Aantal ECTS credits

De toets bestaat uit twee deeltoetsen:

• Deel A : Functioneren in de praktijkleren en feedback  eindevaluatie + verslag van student: handelen in de beroepspraktijk en reflectie op leerdoelen
  • Deel B : Praktijkassessment 2 eindevaluatie: argumentatie verantwoorden van en reflectie op ontwikkeling in professionele identiteit en handelen

Deel A: Functioneren in de praktijk wordt beoordeeld door de contactdocent voorafgaand aan Deel B: Praktijkassessment 2 eindevaluatie. Deel A: Functioneren in de praktijk moet voldaan zijn beoordeeld om deel te kunnen nemen aan een Deel B: Praktijkassessment 2 eindevaluatie.

De contactdocent zal in geval van twijfel tijdig kennisnemen van het (nog) niet voldoen voor de planning van het Praktijkassessment 2 eindevaluatie voor de zomervakantie.

De student kan in overleg met de praktijkbegeleider en de contactdocent een datum afspreken voor een andere mogelijkheid. De contactdocent zal een collega docent vragen als tweede beoordelaar. De student zal een ruimte regelen en/of een online afspraak inplannen en communiceren met betrokkenen.

Deel B wordt vastgesteld door de twee beoordelaars (waaronder de contactdocent) van het Praktijkassessment 2 eindevaluatie.

In het geval Deel B niet wordt voldaan maar de praktijk wel voldaan is beoordeeld, is een herkansing mogelijk zonder aanwezigheid van de praktijkbegeleider.

Instapeis:
- T.48913 Assessment Supervisie
- T.50815 Assessment 1: Praktijkleren Midden-evaluatie Zorg

Deze toetsen moeten behaald zijn alvorens deelgenomen mag worden aan deze toets.

Deze toets maakt deel uit van het afstudeerdossier.

Toetsvorm N.v.t./Not applicable/Nicht anwendbar (N)

Toetscriteria

Zie beoordelingsformulieren bij de deeltoetsen.