• Code

T.54897

• Aantal ECTS credits

3

Middels deze toets laat de student zien te voldoen aan de volgende competenties:

• De student in staat om in een presentatie en discussie aan te geven op welke wijze hij/zij de praktijkopdracht 1: "Complex Multidisciplinair Werken" vorm en inhoud heeft gegeven.
  • De student kan betekenisaspecten van de praktijkopdracht op micro-, meso- en macroniveau toelichten in zijn/haar presentatie. De student kan antwoord geven op de vraag: "wat is de toevoeging van sociale innovatie en technologie in de praktijk?"
  • De student presenteert hoe de planning en uitvoering van de opdracht is gegaan (beschrijft het proces van plannen, onderbouwen, uitvoeren en evalueren) en illustreert dit met videomateriaal, interviews of andere presentatievormen.
  • De student illustreert belangrijke aspecten met betrekking tot de verbinding tussen theorie en praktijk aan de hand van de thema's sociale innovatie en technologie en kwaliteitsmanagement en moreel beraad.
  • De student evalueert het proces en reflecteert op zijn rol in het proces en neemt hierbij de professionele competenties ten aanzien van de thema's sociale innovatie en technologie en kwaliteitsmanagement en moreel beraad mee.
Toetsvorm Assessment (AS)

Toetscriteria