Dossier Onderzoeksplan

T.50691

• Aantal ECTS credits

6

Centraal in de toets staat het analyseren van relevante ontwikkelingen in de samenleving en de argumentatie hoe deze relevante ontwikkelingen gevolgen hebben voor de beroepspraktijk van Social Work. Aan de hand van een probleemanalyse verken je mogelijkheden voor innovatie ter verbetering van de beroepspraktijk. Op basis van vakinhoudelijke kennis en inzichten uit onderzoek schrijf je een projectkader voor een praktijkgericht onderzoek. Vervolgens beschrijf je methodologische keuzes en maak je een onderbouwde onderzoeksopzet die haalbaar en realistisch is.

INSTAPEIS: Deze toets is een instapeis (moet behaald zijn) voor deelname aan de toets vakgesprek. Wil je deelnemen aan het vakgesprek in periode 2 of 4, dan dien je het dossier onderzoekplan uiterlijk in respectievelijk week 2.1 of 4.1 in te leveren zodat je voor de inschrijvingsdatum voor het vakgesprek de beoordeling in Bison hebt.
Toetsvorm Werkstuk/Report/Bericht (W)

Toetscriteria