• Code

T.53021

• Aantal ECTS credits

Deze toets bestaat uit twee deeltoetsen.

In het portfolio en in het gesprek laat de student zien dat hij zicht heeft  op de eigen competentieontwikkeling, zowel binnenschool als in de praktijk. De student is in staat het eigen professioneel handelen te legitimeren en te verbinden met het ingenomen standpunt op de professie van de social worker. De student beschrijft de ontwikkeling van de eigen professionele identiteit en geeft zicht op zijn professioneel profiel ( wil ben ik, wat zijn mijn kwaliteiten en wat kenmerkt mij als professional ). De koppeling met praktijkleren speelt hierin een belangrijke rol.

De student voert 300 uur uit in de praktijk. Hij schrijft hiervoor een begin-midden- en eindverslag. Ook levert hij een urenverantwoording aan bij de docent.

Toetsvorm N.v.t./Not applicable/Nicht anwendbar (N)

Toetscriteria

Zie deeltoetsen.