Evenementenmanagement PF

T.53748

• Aantal ECTS credits

5

Het portfolio bestaat uit drie onderdelen: 1) Projectmanagement: hierin zijn de verschillende beslisdocumenten opgenomen die horen bij het succesvol kunnen organiseren en managen van een event. 2) Professionele houding: de student toont obv bewijslast aan dat hij/zij over de vaardigheden en houding beschikt passend bij het contact en de samenwerking met verschillende interne en externe stakeholders. 3) Evaluatie en reflectie: de student is in staat om kritisch te kijken naar zijn/haar eigen rol in het organisatieproces, de geleverde kwaliteit en het samenwerkingproces en is in staat om concrete ontwikkelpunten en verbetervoorstellen te formuleren.
Toetsvorm Portfolio (PF)

Toetscriteria

De student toont kennis en vaardigheden van projectmanagement, inzet van communicatieve vaardigheden en professionele houding, en evalueren en reflecteren op het niveau van product, proces persoon.

The student demonstrates knowledge and skills of project management, the use of communication skills and professional attitude and evaluation and reflection on product, process and person.