• Code

    T.54530

  • Aantal ECTS credits

    5

Deze toets omvat een advies over het inzetten van technologie binnen de dienstverlening van een zorgorganisatie waarmee zowel de gastvrijheid van de klant vergroot, als de medewerker wordt ondersteund in zijn werkzaamheden. 
Toetsvorm Werkstuk/Report/Bericht (W)

Toetscriteria

De student toont vaardigheden in en kennis van hospitality concepten, (nieuwe en relevante) technologieën voor de zorg, het bijbehorende implementatieproces en het voeren en verwerken van een interview.                                                                              

Leeruitkomsten:                                                                                                                        
H1. De FM-professional analyseert de behoeften van verschillende eindgebruikers in relatie tot de geleverde (facilitaire) producten en diensten om de (mis)match tussen vraag en aanbod vast te stellen.
H2. De FM-professional vertaalt de behoefteanalyse in een passend hospitality-concept.
SE1: De FM-professional analyseert de afstemming van behoeften en prestaties ten aanzien van het dienstverleningsconcept.
SE2: De FM-professional adviseert en/of ontwerpt passende dienstverleningsconcepten.