• Code

nl-NL

• Kwartiel van uitvoering

1, 2, 3, 4

Deze moduul is bedoeld om studenten in staat te stellen het Engels met meer zelfvertrouwen te gebruiken, zowel schriftelijk als mondeling. Trainingen in taken zoals zakelijke bijeenkomsten en zakelijk schrijven worden aangeboden om de spreek- en schrijfvaardigheden van de studenten te verbeteren. Het vergroten van de zakelijke woordenschat is ook een integraal onderdeel van deze moduul. Aan het einde van de moduul is de student in staat spreek- en schrijftaken uit te voeren op CEFR B2-niveau.

Competenties

• HBS 9. Communicatie
  • HTRO 7. Communicerend en samenwerkend vermogen

Leerdoelen

Jij kan effectief en efficiƫnt communiceren op B2-niveau in zowel spreek- als schrijftaken in de hospitality context.
Met betrekking tot het taalgebruik en de structuur kun je een succesvol zakelijke bijeenkomst met uw collega's voeren.
Jij kan een zakelijk rapport schrijven in je eigen vakgebied.
Jij kan zakelijke vocabulaire van B2 upper intermediate niveau gebruiken.

Werkvorm