Praktijkstage: Envision It

T.54546

• Aantal ECTS credits

1

De student is in staat om (een deel van) de bedrijfsvoering in kaart brengen, waarbij interactie tussen de gast/gebruiker/medewerker en de organisatie centraal staat, en beargumenteert welke behoeftes en keuzes relevant zijn voor de inrichting van deze bedrijfsvoering. De student beargumenteert welke hospitality business trends en ontwikkelingen van invloed zijn op deze bedrijfsvoering en kan beredeneren hoe de bedrijfsvoering zou kunnen veranderen als gevolg van deze invloed. De student kan beoordelen welke impact deze verandering heeft op de betrokken stakeholders.
Toetsvorm Werkstuk/Report/Bericht (W)

Toetscriteria

De student toont een onderzoekende houding, kan op een verantwoorde wijze de benodigde kennis verzamelen en kan deze kennis op waarde schatten. De student identificeert de belangrijkste trends en ontwikkelingen en geeft duiding aan de invloed hiervan op de beroepssituatie. De student leidt uit het beoogde beroepsproduct af welke belangrijke beslissingen genomen moeten worden en beoordeelt de impact van het effect van deze beslissingen op de betrokken stakeholders.