Praktijkstage: The Journey

T.54617

• Aantal ECTS credits

2

De student laat in zijn professioneel functioneren zien dat hij zowel schriftelijk als mondeling op een respectvolle en doelgerichte wijze kan communiceren. Ook gedraagt de student zich gastvrij, toont hij sensitiviteit en werkt hij effectief samen met stakeholders. Daarbij breidt de student zijn professionele netwerk uit tijdens de stageperiode. Tijdens de stage werkt de student aan zijn valkuilen en aan de ontwikkeling van zijn kwaliteiten. De student evalueert deze en reflecteert op de toepassing hiervan in concrete ervaringen binnen de stage. Ook past de student kritische reflectie toe op de ontwikkeling in zijn waarden, normen en overtuigingen. Ten slotte, reflecteert de student op besluiten binnen de organisatie en de impact op personen, processen en producten, evenals  op zijn (toekomstige) rol in de beroepspraktijk.
Toetsvorm Portfolio (PF)

Toetscriteria

De student ontwikkelt zijn professioneel functioneren binnen de beroepspraktijk en reflecteert op zijn eigen persoonlijke en professionele ontwikkeling tijdens de stageperiode. Het professioneel functioneren wordt medebeoordeeld door de bedrijfscoach.