HB-Engels 1 Vaardigheden

T.52399

• Aantal ECTS credits

5

Een verzameling van 6 deeltoetsen op het gebied van spreekvaardigheid (discussie, presentatie), schrijfvaardigheid (alinea, brief), leesvaardigheid, grammatica en zakelijke woordenschat. Onderwerpen voor de spreek- en schrijftaken zijn relevant in de context van de gastvrijheidsindustrie.
Toetsvorm N.v.t./Not applicable/Nicht anwendbar (N)

Toetscriteria

De student laat zien dat hij/zij niveau B1/B2 van het Common European Framework of Reference for Languages beheerst, waarbij hij/zij een toon & stijl gebruikt die gericht is op de ontvanger, communiceert op een manier die interesse wekt bij de ontvanger, relevante en kwalitatief goede informatie presenteert, informatie op een gestructureerde manier aanbiedt, de juiste uitspraak en spelling gebruikt, grammatica correct toepast en zakelijke taal gebruikt, passend in de context. Daarnaast kan de student de belangrijkste ideeën uit een complexe tekst halen.