HB-Management & Organisatie in praktijk PF

T.23577

• Aantal ECTS credits

3

In de rol van adviseur voert de student een analyse uit van een organisatie. In de analyse wordt de interne organisatie en de externe omgeving in kaart gebracht. Op basis van de samengevoegde analyse (SWOT) doet de student een voorstel voor een verandering. De student adviseert een veranderaanpak om de verandering te bereiken.
Toetsvorm Portfolio (PF)

Toetscriteria

De student identificeert de belangrijkste trends en ontwikkelingen en geeft aan de invloed hiervan op het vraagstuk van de case-organisatie. De student analyseert de interne organisatie van de case-orgganisatie. De student verzamelt op verantwoorde wijze kennis voor de onderbouwing van een beslissing en kan deze kennis op waarde schatten. De student stelt een veranderstrategie op die past bij de aard en omvang van de verandering.