FM-in Actie Facilitaire markt W

  • Code

    T.23455

  • Aantal ECTS credits

    3

Binnen de toets Facilitaire markt zal de generieke kennis op het gebied van dienstenmarketing concreet worden toegepast binnen een organisatie uit het facilitaire werkveld tijdens de Branche Orientatie. De opdracht werk je uit in de rol van junior stafmedewerker Facilitair bedrijf, waarbij de nadruk zal liggen op het beschrijven, analyseren van onderdelen van het aanbod en het marketingbeleid van het Facilitair bedrijf.
Toetsvorm Werkstuk/Report/Bericht (W)

Toetscriteria

De opdrachten binnen deze toets zijn gerelateerd aan competentie 8: Ondernemen.
Toetsing heeft de vorm van een individueel werkstuk in de vorm van een adviesrapport.
1. Het adviesrapport zal worden beoordeeld aan de hand van het beoordelingsformulier.
2. Het rapport dient te voldoen aan de “richtlijnen rapporteren” van de HBS 
3. De beoordeling zal gebeuren door de betreffende begeleidende FMiA- docent.

In je rapport moet je heel duidelijk laten zien dat je de behandelde theorie (zie het boek Dienstenmarketingmanagement) hebt toegepast.