ARC1: Erfgoed in het landschap

• Code

T.54370

• Aantal ECTS credits

Digitale toets waarin zowel multiple-choice als open casusvragen verwerkt zijn.

Toetsvorm Digitaal/Digital (D)

Toetscriteria

1. De student kent de verschillende stappen in de AMZ-cyclus en kan deze toepassen op een praktijkvoorbeeld.
  2. De student kan informatie van verschillende landschappelijke en archeologische (cartografische) bronnen herkennen, interpreteren en aan elkaar relateren.
  3. De student kan beschrijven welke fysisch geografische en bodemkundige processen een rol spelen bij de vorming van het Nederlandse landschap.
  4. De student kan in hoofdlijnen de opbouw van het Nederlandse landschap beschrijven en uitleggen.
  5. De student kan beschrijven welke locatiekeuzefactoren voor menselijke activiteiten in het verleden van belang zijn geweest.
  6. De student kan uitleggen welke plek archeologie binnen de Ruimtelijke Ordening en de wet- en regelgeving in Nederland inneemt.
  7. De student weet in welke maatschappelijke en bestuurlijke context het werk moet worden uitgevoerd.