Skillslab robotica en vision

T.50192

• Aantal ECTS credits

6

Het Skillslab Robotics and Vision ondersteunt studenten in hun zelfgestuurde leerproces. Ze sturen dit proces voor de verschillende leeruitkomsten met behulp van formatieve zelf-toetsing. Hiervoor kunnen ze een zelf-test lijst gebruiken. Aan de hand van bijbehorende indicatoren kunnen ze hun competentieniveau zelf beoordelen, en vaststellen waar ze nog bij kunnen leren. Via een summatieve toets, die eenmalig wordt afgenomen, kunnen ze dan hun bereikte competentie niveau bewijzen. Deze summatieve toetsing bepaalt uiteindelijk het behaalde eindcijfer bij het Skillslab Robotics and Vision.
Toetsvorm Werkstuk/Report/Bericht (W)

Toetscriteria

Je kunt relevante (“public domain”) informatie/referenties vinden, beoordelen en toepassen

Je kunt als gebruiker op een Linux systeem werken via de command line interface