Project 3S nader in te vullen.

• Code

L.24006

• Studiebelastingsuren

• Taal

nl-NL

• Kwartiel van uitvoering

4, 1, 2, 3

AGZ: Binnen het Smart Solution Semester ligt de focus op interprofessioneel samenwerken en onderzoekend vermogen. Studenten van verschillende Saxion-opleidingen werken in groepjes aan opdrachten vanuit lectoraten, praktijkinstellingen en het bedrijfsleven.
Description
School of Health: In the Smart Solution Semester, the focus is on interprofessional cooperation and evaluating capacity. Students from different Saxion programmes work together on assignments from the research groups, practical institutes and companies

Competenties

• LED competentie
  • BBT competentie(s) zie Blackboard
  • AGZ competentie
  • FTT competentie
  • MIC competentie
  • HICT Competence
  • HBO ICT Competentie
  • CMGT Competentie
  • CMGT Competence

AGZ:
De student…
• werkt als een beginnend beroepsbeoefenaar in een interdisciplinaire projectgroep samen aan een complex vraagstuk uit de praktijk.
• toont zijn onderzoekend vermogen in een interdisciplinaire projectgroep aan door zijn houding, het toepassen van kennis uit onderzoek van anderen en het zelf uitvoeren van onderzoek1.
• is in staat een complex vraagstuk uit de praktijk dusdanig zorgvuldig uit te werken dat de vraag van de opdrachtgever beantwoord wordt.
School of Health
The student:
• Works together with others as a beginning practitioner of the profession in an interdisciplinary project group on a complex practical issue.
• Proves his/her evaluating capacity in an interdisciplinary project group by his/her attitude, applying knowledge from the research of others and by carrying out research him/herself.
• Is able to outline a complex issue

Werkvorm