• Code

    T.53545

  • Aantal ECTS credits

    15

Portfolio kernrol podotherapie: De cyclus kernrol podotherapie en praktijkleren zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Aan het eind van het semester vindt de summatieve beoordeling van het portfolio plaats.
Formatieve assessments zijn sterk verbonden met het leerproces van de student gedurende het semester. In de leerwerkgroepen en in de praktijk werkt de student aan de ontwikkeling van de podotherapeutische competenties. In zijn portfolio verzamelt hij informatie waarmee hij zijn ontwikkeling en leerresultaten toont.
Toetsvorm Werkstuk/Report/Bericht (W)

Toetscriteria

Podotherapeut: POD1 Screenen, diagnosticeren, POD2 Plannen, POD3 Behandelen, POD4 Evalueren/afsluiten, KRO Klinisch redeneren

Communicator: CM1 Toepassen communicatieve vaardigheden, CM2 Toepassen therapeutische gespreksvaardigheden

Samenwerker: Sw1 In de eigen setting samenwerken, Sw2 Interprofessioneel samenwerken

Organisator: OG1 Bedrijfsvoering

Professional: PF1 Tonen professioneel gedrag, PV4 Toepassen probleemoplossende vaardigheden, PV5 Toepassen en verantwoorden kennis en vaardigheden