PT zorg aanbieden 6 stage

T.54289

• Aantal ECTS credits

6

Dit is een toets waarbij er gekeken wordt of de student voldoet aan de indicatoren die horen bij deze producttoets. Een deel van de toets wordt buitenschools uitgevoerd (stage).
Toetsvorm Werkstuk/Report/Bericht (W)

Toetscriteria

1.De student verzamelt informatie/gegevens, in samenspraak met de patiënt en/of diens naasten, zodat de zorgvraag is verhelderd en eenduidig is vastgesteld.

2. De student stelt een behandelplan op, in samenspraak met de patiënt en/of diens naasten, zodat er overeenstemming is over het doel en de wijze waarop de behandeling gaat plaatsvinden.

3. De student voert interventie(s) uit, in samenspraak met de patiënten /of diens naasten, zodat vanuit de geformuleerde werkdiagnose gekomen is tot het beoogde resultaat.

4. De student evalueert het podotherapeutisch handelen, in samenspraak met de patiënt en/of diens naasten, zodat vastgesteld is of de werkwijze doelmatig is geweest en de beoogde resultaten zijn bereikt.