Retailomgeving 1 - Macrotrends

nl-NL

• Kwartiel van uitvoering

2

In de module Retailomgeving 1 Macrotrends ga je onderzoeken welke drivers invloed hebben op de toekomst van E-commerce en Retail. Je gaat vanuit desk- en fieldresearch zien hoe de wereld aan het veranderen is. Je gaat deze trends en ontwikkelingen in de praktijk herkennen en toepassen. Hiervoor ga je onder andere observaties uitvoeren en interviews afnemen.

Competenties

• AD ORM Kerntaak 1

Leerdoelen

Opstellen van een gestructureerde manier voor het verzamelen van primaire en/of secundaire data m.b.t. de voor de eigen organisatie relevante externe omgeving vanuit de (e)businessdoelstellingen van de eigen organisatie.
Verzamelen van primaire en/of secundaire data m.b.t. de voor de eigen organisatie relevante externe omgeving.
Analyseren, interpreteren en presenteren (inzichten opstellen) van de verkregen data vanuit de voor de eigen organisatie relevante externe omgeving in relatie tot de (e)businessdoelstellingen van de eigen organisatie.
Concluderen welke inzichten mogelijk bijdragen aan het behalen van de (e)businessdoelstellingen.

Werkvorm