(E-)Business 3 - Improve it

nl-NL

• Kwartiel van uitvoering

3

De module (E-)business 3 geeft de student meer inzicht in de dagelijkse retail praktijk. Daarbij wordt er gekeken naar verschillende businessmodellen en keuzes die gemaakt moeten worden tussen de winkel, webshop en het gebruik maken van een platform. De student ervaart de invloed van de winkeloperatie op het bedrijfsresultaat en hoe hij/ zij daarbij het verschil kan maken op de winkelvloer, online of via platformen. De student gaat tijdens de module (E-) business de opgedane kennis en ervaring in praktijkgerichte case studies toepassen. Daarnaast gaat de student gastcollege(s) bijwonen van retailers en op bedrijfsbezoek bij een retailer in de regio.

Competenties

• AD ORM Kerntaak 1

Leerdoelen

1.b. Opstellen van onderbouwde en concrete initiatieven (oplossingsrichtingen) die bijdragen aan het bereiken van de (e-)businessdoelstellingen. 1.c. Opstellen en uitvoeren van plannen waarbij er wordt omgegaan met onzekerheid, ambiguïteit en risico