Customer Journey 2 - Beïnvloed je klant

  • Code

    L.27717

  • Studiebelastingsuren

    140

  • Taal

    nl-NL

  • Kwartiel van uitvoering

    2

Nu jullie Customer journey hebben afgerond, gaan jullie verder inzoomen op de customer journey van retailers, daarnaast nemen we jullie mee in de wereld van de klant, wat denkt/voelt hij/zij hoe kun je dit beinvloeden als marketeer. We gaan dit doen door jullie zelf een marketing bureau op te laten richten en voor een gekozen retailer de beste activaties te laten ontwikkelen per fase (SEE-THINK-DO-CARE) in de customer journey. Jullie gaan dit als team agile en projectmatig aanpakken met de SCRUM methodiek. Met als doel om elke week tot de beste activatie te komen en uiteindelijk een zelfsturend team te worden.

Competenties

  • AD ORM Kerntaak 1

Leerdoelen

Leeruitkomst 1: Opstellen van onderbouwde en concrete initiatieven (oplossingsrichtingen) die bijdragen aan het bereiken van de (e-)businessdoelstellingen. Leeruitkomst 2: Opstellen en uitvoeren van plannen waarbij er wordt omgegaan met onzekerheid, ambiguïteit en risico.

Werkvorm