- Code
L.27710
- Studiebelastingsuren
140
- Taal
nl-NL
- Kwartiel van uitvoering
1
In deze module gaan we in op het marketingbeleid van een E-commerce en Retail organisatie. Met hierin de onderdelen marktsegmentatie en doelgroep keuze, merkenbeleid en positionering in Retail. Gevolgd door kanaal- en formatstrategie. Je gaat herkennen wat een E-commerce en Retail organisatie doet aan zijn communicatiebeleid, presentatiebeleid, assortimentsbeleid, prijs- en productbeleid. Deze keuzes kan je begrijpen om de interne context van een E-commerce en Retail organisatie te begrijpen.
Competenties
- AD ORM Kerntaak 1
Leerdoelen
Leeruitkomst 1.a: Verbinding kunnen leggen tussen datgene wat er in je omgeving gebeurt en de (e-) business-doelstelling van de eigen organisatie.
Werkvorm
Code | Naam |
---|---|
HC | Hoorcollege |
WC | Werkcollege |
T.53852 | (E-)Business 1 - Marketing |