Persoonlijke Ontwikkeling & Leiderschap 2 - RECON

nl-NL

• Kwartiel van uitvoering

3, 4

Deze module staat in het teken van jou en wie jij bent als persoon, student en aankomend retailprofessional.

Competenties

• AD ORM Kerntaak 1

Leerdoelen

2.a.1 Verzamelt feedback bij peers en experts; 2.a.2 Kan het profiel van zichzelf schetsen in relatie tot het profiel van een retailer en het profiel onderbouwen met concrete voorbeelden; 2.a.3 Toont zich bewust van zijn waarde t.a.v. de samenwerking binnen een team; 2.a.4 Omschrijft de diversiteit tussen organisaties; 2.a.5 Omschrijft maatschappelijke ontwikkelingen binnen zijn directe omgeving en vakgebied; 2.a.6 Toont zich bereid op zoek te gaan naar het potentieel voor het creĆ«ren van waarde  aan de hand van maatschappelijke, technologische en economische ontwikkelingen binnen en buiten zijn vakgebied; 2.b.1 Geeft feedback aan medestudenten en de opleiding; 2.b.2 Reflecteert op persoonlijk functioneren; 2.c.1 Is zich bewust van de verantwoordelijkheid voor de ontwikkeling van zichzelf; 2.c.2 Combineert informatie en feedback vanuit verschillende bronnen tot een doel voor semester 3.

Werkvorm