• Code

T.50686

• Aantal ECTS credits

5

De TBK-professional levert voor een bepaalde SBU of PMC een marketingadvies op waarin het creëren van waarde centraal staat op basis van relevante factoren uit de interne en externe omgeving.

Toetsvorm Portfolio (PF)

Toetscriteria

1. Je analyseert systematisch de externe omgeving van je onderneming voor de SBU of PMC, met als doel om trends en ontwikkelingen in de externe omgeving in kaart te brengen.
  2. Je analyseert de huidige marketingmix van de gekozen SBU of PMC.
  3. Je ontwikkelt alternatieven om succesvol waarde te creëren voor je eigen organisatie op basis van de huidige marketingmix van je organisatie
  4. Je onderbouwt de keuze voor het beste alternatief om waarde te creëren in je organisatie.
  5. Je stelt een marketingadvies op voor de gekozen strategische businessunit (SBU) of productmarktcombinatie (PMC) en aansluitend op de informatie uit de voorgaande analyses. Hierbij maak je gebruik van relevante modellen en theorieën.