Professionele ontwikkeling

nl-NL

• Kwartiel van uitvoering

4, 1, 2, 3

Parallel aan de meewerkstage voor de derdejaars FTA student bieden we deze workshops aan. De professionele ontwikkeling vindt plaats op de werkplek, maar ook in de binnenschoolse omgeving waarin ervaringen met medestudenten worden gedeeld. Bovendien wordt er stilgestaan bij thema’s die de stage raken, zoals ethiek.

Competenties

• SFIB FTA 2: Tax(Business Law and Ethics)
  • SFIB FRE 2: Het uitvoeren van fiscale
  • juridische
  • financiële en/of administratieve werkzaamheden om te voldoen aan wet- en regelgeving

Leerdoelen

Je kunt reflecteren op de werkzaamheden die je als stagiair verricht;

Je hebt inzicht in het klantacceptatieproces van het bedrijf waarvoor je werkzaam bent en kunt dit presenteren;

Je bent je bewust van de rol die ethiek en maatschappelijke verantwoordelijkheid spelen bij de uitoefening van werkzaamheden als fiscalist;

Je kunt reflecteren op jouw eigen functioneren binnen het stageverlenend bedrijf en bent in staat om vanuit dit perspectief persoonlijke leerdoelen te formuleren.

Werkvorm

Code Naam