• Code

nl-NL

• Kwartiel van uitvoering

4

Deze leereenheid heeft als basisthema ‘Dragons’ Den’. Studenten bedenken in een groep van vier personen een nieuw product (of een verbetering van een product) en gaan proberen of ze geld van investeerders kunnen krijgen (‘Dragons’) om dit product op de markt te brengen. Ze maken hiervoor een website, waarop ze laten zien wat het product is, hoe ze de marketing gaan verzorgen, en hoe de financiële onderbouwing van hun plan in elkaar zit. Op basis hiervan komen ze tot een bedrag dat ze nodig hebben van de investeerders, om deze plannen uit te voeren. In week 4.8 geven ze dan ook een presentatie voor ‘Dragons’, veelal contacten uit het bedrijfsleven, om te kijken of dit ook gaat lukken.

Competenties

• SFIB AC6 Zichzelf ontwikkelen
  • SFIB BE6 Sociale en Communicatieve vaardigheden
  • SFIB FTA: Professioneel vakmanschap