• Code

nl-NL

• Kwartiel van uitvoering

2, 3

In deze basismodule worden de belangrijkste zaken met betrekking tot grammatica, spelling en schrijven herhaald op niveau ERK B1/B2 (nadruk op B1). Studenten maken in kwartiel 1 een instaptoets. Is deze toets voldoende, dan hoeven ze de lessen in kwartiel 2 en 3 niet te volgen. Halen ze deze toets niet, dan kunnen ze in kwartiel 2 en 3 lessen volgen en is er in kwartiel 3 een toets, op hetzelfde niveau als de instaptoets.

Competenties

• SFIB AC8 Communicatief
  • SFIB FTA: Professioneel vakmanschap
  • SFIB HBO competenties