Smart Services

nl-NL

• Kwartiel van uitvoering

4

Het moduul gaat over de inzet van technologie om de schoonmaakbeleving te meten en te verbeteren. Door het meten van diverse data en het hierop inspelen kan de schoonmaak efficienter plaatsvinden. Een app kan de schoonmaakroute bepalen. Ook wordt gekeken naar de inrichting van de toiletten en het gedrag van de medewerkers om de beleving te vergroten. Duurzame schoonmaak en duurzame inzet van het personeel zijn belangrijke voorwaarden voor de continuiteit van de schoonmaak.

Competenties

• HBS 12. Vrije competentie

Leerdoelen

1. De student kan een schoonmaakproces beschrijven
2. De student kan data analyseren en een rapportage maken over de beleving van schoonmaak
3. De student is bekend met technologie om de kwaliteit van de schoonmaak te meten
4. De student kan op een gebruikersvriendelijke manier een app voor een schoonmaakroute inrichten
5. De student kan adviezen formuleren over een duurzame schoonmaak en de inrichting van toiletten zodat de beleving vergroot wordt
6. De student heeft kennis over de duurzame inzetbaarheid van schoonmaakpersoneel
7. De student kan onderbouwen in hoeverre gemaakte keuzes maatschappelijk verantwoord zijn.

Werkvorm

Code Naam