Hospitality in Facility Management

nl-NL

• Kwartiel van uitvoering

1

In dit moduul maak je kennis met het vakgebied facility management. Daarnaast is er ook ruimte voor kennismaking met Saxion, de opleiding Facility Management, haar docenten en de eigen medestudenten. Je wordt ondergedompeld in het vakjargon en maakt je eerste vlieguren in de praktijk door een praktijkgericht onderzoek. Vanuit de gast ga je kijken naar de hospitality performance door de kwaliteit op het gebied van facilitaire services en de huisvesting te evalueren. Daarnaast staan in dit moduul jouw eigen hospitality vaardigheden en attitude centraal bij het organiseren en van je eigen werkweek.

Competenties

• HBS 12. Vrije competentie

Leerdoelen

1. Student heeft basiskennis van facility management als fundament voor het eerste studiejaar en daarna.
2. Student kan door praktijkgericht onderzoek de hospitality performance in kaart te brengen van een ontvangstruimte, of restauratieve voorziening.

Werkvorm