Digitale businessmodellen

Snel evoluerende technologieën en de veranderende rol van de consument hebben invloed op de manier waarop bedrijven waarde creëren, leveren en vastleggen. De onderzoekslijn DBM focust op de rol van digitalisering in innovatie en duurzame groei.

Belangrijkste thema’s in het onderzoek naar Digitale Businessmodellen

We onderzoeken met en in de praktijk welke vormen van digitalisering bijdragen aan duurzame en toekomstgerichte organisaties.

Digitalisering biedt kansen voor het optimaliseren, monitoren en verantwoorden van duurzame groei, bijvoorbeeld door het meetbaar maken van impact.

Onderzoek naar succes- en faalfactoren van digitale businessmodellen draagt bij aan kennis over het ontwikkelen van innovatieve strategie.

Minor Digital Business Models

Een interdisciplinaire minor over de invloed van digitale technologien op bedrijfsprocessen. Studenten leren over businessmodellen en digitalisering, en voeren praktijkopdrachten voor bedrijven uit.

LBMFOTO15.jpeg

Meer weten? Neem contact met ons op.

Christoph Hinske.JPG

Christoph Hinske

Onderzoeker en Promovendus LUT University (Finland)

06 - 5145 9868 Profiel LinkedIn
Marlies_jpg.JPG

Marlies Koers-Stuiver

Onderzoeker Multiple Value Creation

06 - 1255 3186 Profiel LinkedIn