Digitale businessmodellen
Snel evoluerende technologieën en de veranderende rol van de consument hebben invloed op de manier waarop bedrijven waarde creëren, leveren en vastleggen. De onderzoekslijn DBM focust op de rol van digitalisering in innovatie en duurzame groei.
Belangrijkste thema’s in het onderzoek naar Digitale Businessmodellen
We onderzoeken met en in de praktijk welke vormen van digitalisering bijdragen aan duurzame en toekomstgerichte organisaties.
Digitalisering biedt kansen voor het optimaliseren, monitoren en verantwoorden van duurzame groei, bijvoorbeeld door het meetbaar maken van impact.
Onderzoek naar succes- en faalfactoren van digitale businessmodellen draagt bij aan kennis over het ontwikkelen van innovatieve strategie.
Minor Digital Business Models
Een interdisciplinaire minor over de invloed van digitale technologien op bedrijfsprocessen. Studenten leren over businessmodellen en digitalisering, en voeren praktijkopdrachten voor bedrijven uit.
Meer weten? Neem contact met ons op.

Christoph Hinske
Onderzoeker en Promovendus LUT University (Finland)
06 - 5145 9868 [email protected] Profiel LinkedIn
Marlies Koers-Stuiver
Onderzoeker Multiple Value Creation
06 - 1255 3186 [email protected] Profiel LinkedIn