4. Creatieve marketingconcepten: verdieping

  • Code

    L.26000

  • Studiebelastingsuren

    140

  • Taal

    nl-NL

  • Kwartiel van uitvoering

    1, 2, 3, 4

In deze verdiepende specialisatiefase draait het om internationalisering. Wellicht heb je ervoor gekozen om op studiereis te gaan. In dat geval hoef je deze module niet te volgen. Voor het overgrote deel dat niet op studiereis gaat, ligt de focus in deze module op het kennismaken met internationale marketingcommunicatie. Zijn er verschillen tussen 'onze' aanpak en die van andere landen en culturen? Hoe ziet het medialandschap er elders uit en welke marketingcommunicatievormen zou je daar het beste kunnen inzetten? Dit alles komt samen in The Dutch Project waarbij je een marketingcommunicatiestrategie oplevert voor de introductie van een typisch Nederlands merk (eventueel Nederlands product) in een ander land.  

Competenties

  • CB - Kerntaak 1: conceptcreatie
  • CB - Kerntaak 2: mediaproductie
  • CB - Kerntaak 3: marketing
  • CB - Kerntaak 5: management en ondernemersschap

Leerdoelen

Je kunt kennis van andere culturen toepassen voor een marketingcommunicatiestrategie 

Werkvorm