Stage Extern

nl-NL

• Kwartiel van uitvoering

1, 2

Tijdens de stage werkt de student aan het podiotherapeutisch handelen in de praktijk.

Competenties

• AGZ.POD.C1: Zorgaanbieder
  • competentie zorg aanbieden

Leerdoelen

1.1 De student verzamelt informatie/gegevens, in   samenspraak met de patiënt en/of diens naasten, zodat de zorgvraag is   verhelderd en eenduidig is vastgesteld.

1.2 De student stelt een behandelplan op, in   samenspraak met de patiënt en/of diens naasten, zodat er overeenstemming is   over het doel en de wijze waarop de behandeling gaat plaatsvinden.

1.3. De student voert interventie(s)   uit, in samenspraak met de patiënten /of diens naasten, zodat vanuit de   geformuleerde werkdiagnose gekomen is tot het beoogde resultaat.

1.4. De student   evalueert het podotherapeutisch handelen, in samenspraak met de patiënt en/of   diens  naasten, zodat vastgesteld is of de werkwijze doelmatig is   geweest en de beoogde resultaten zijn bereikt.

Werkvorm