Theo de Bruijn (fotografie: Thomas Busschers)

Afscheidssymposium Theo de Bruijn

Connect-U Campus, Ariënsplein 1, Enschede

De ambities voor 2030/2050 zijn torenhoog: een klimaat neutrale en circulaire maatschappij. De bouw is daarin een belangrijke sector, onder meer verantwoordelijk voor 25% van al het afval in Nederland. Gelukkig zijn er veel initiatieven om de bouw verder te verduurzamen.

Ter ere van het afscheid van Theo de Bruijn als lector Duurzame Leefomgeving van Hogeschool Saxion vindt op 4 april een middagsymposium plaats. Daarin horen we de laatste inzichten vanuit onderzoek, en reageert een aantal vertegenwoordigers uit de praktijk. Uiteraard zal Theo zelf afsluiten met zijnreflectie.

13.00-14.00

Inloop
14.00-14.15 Opening (Geert Roovers, lector Bodem & Ondergrond; moderator)
14.15-15.15