VT 2021-2022 Olivier.jpg
Open dag

Last Minute Studiekeuze Event

Saxion Deventer, Handelskade 75, Deventer

Het Last Minute Studiekeuze Event: voor alle examenherkansers, switchers, twijfelaars en last minute beslissers die nog wel wat hulp kunnen gebruiken bij hun studiekeuze. Kom op woensdag 26 juni langs bij Saxion in Deventer en wij helpen je om de knoop door te hakken!

Benieuwd naar wat je kunt verwachten tijdens ons aankomende evenement? We bieden volop ondersteuning bij jouw last-minute studiekeuze, want je hebt nog tot 15 augustus om je aan te melden voor een opleiding.

Programma

Binnenkort onthullen we meer details over het programma, maar hier is alvast een sneak peek van wat je kunt verwachten: een kennismaking met Saxion, professionele studiekeuzehulp, speeddates met onze opleidingen, persoonlijke gesprekken met huidige studenten, informatieve sessies voor ouders en praktische begeleiding met zaken zoals toelating en collegegeld.

Kom jij naar het Last Minute Studiekeuze Event?

Meld je aan
  • Saxion Deventer, Handelskade 75, Deventer