FTT-afbeelding-website.jpg
Onderwijs

Premiere van 'Fashion Psychology': een documentaire van Paula Dalhgren en Irina Ratiu

Concordia, Oude Markt 15, Enschede

Voor de opleiding Fashion & Textile Technologies hebben studenten Paula Dalhgren en Irina Ratiu een documentaire gemaakt, genaamd 'Fashion Psychology'. Door middel van deze docu wilden ze uitzoeken hoe we fashion kunnen gebruiken als middel voor zelf-expressie en versterking van ons eigen welbevinden. Het eindresultaat mag er zijn en draagt bij aan de maatschappelijke discussie over fashion, identiteit, duurzaamheid en verantwoordelijkheid.

• 19:00: deuren open, fotoshoot op de rode loper
  • 19:30: opening
  • 19:45: kick off docu op het grote scherm
  • 20:30: einde & drankjes
  • 20:40-21:00: napraten

Meer infomatie?

Bekijk de website van Concordia voor meer informatie.

• Concordia, Oude Markt 15, Enschede

• 22 mei 2024 - 19:00 tot 21:00