SAX18042 Social Media Oproep Modellen 2.jpg
Corporate

Word jij hét gezicht van Saxion?

Leestijd Minuten

Wij zoeken jou voor een fotoshoot! Heb jij ambities of misschien zelfs al enige ervaring?

Meedoen? Meld je dan direct aan!

Wie zoeken we dan?

Moet je modellen-knap zijn? Nee, zeker niet! We zoeken studenten met uitstraling! Stoere, hippe, stralende, eigengereide types met diverse achtergronden die niet bang zijn om in de camera te kijken.

Waarvoor gebruiken we de foto’s?

Voor allerlei communicatie-uitingen van Saxion. Denk hierbij aan de website, folders of banners.

Wanneer is de fotoshoot?

In de week van 3-7 december in en rond Saxion in Enschede. Je moet minimaal 1 dag beschikbaar zijn, van ongeveer 10.00 uur tot 15.00 uur.

Wat levert dat op?

75 Euro en mooie professionele foto’s van jezelf natuurlijk ;-)

Aanmelden?

Stuur uiterlijk vrijdag 23 november een mail naar info@morskieftontwerpers.com met 2 foto’s van jezelf: 1 close-up van je gezicht en 1 waar je helemaal op staat. Vermeld welke opleiding je volgt en in welk jaar je zit. Daarnaast willen we graag weten op welke dagen in de week van 3-7 december je beschikbaar bent en op welk telefoonnummer je bereikbaar bent.