Design materialen Interior Design and Styling Saxion

Kom kijken bij Interior Design & Styling op de onderwijsbeurs in Zwolle

Leestijd Minuten

Kom naar de Onderwijsbeurs op 4 oktober en 5 oktober! De plek om jouw zoektocht naar de studie van je dromen te starten. Maak kennis met verschillende opleidingen en hogescholen, krijg studiekeuze advies en maak kennis met de Jan des Bouvrie Academy van Saxion!

Met maar liefst 90 stands vind je op de onderwijsbeurs heel veel scholen en opleidingen. Ideaal, want zo kun je in 1 dag al een stuk dichter bij jouw droomstudie komen. Bezoek een studiekeuzesessie, volg een voorlichting in jouw interessegebied naar keuze en krijg 1 op 1 studie advies!

Bezoek de Jan des Bouvrie Academy stand!

Wil jij misschien studeren bij de Jan des Bouvrie Academy? Kom dan naar onze stand! Proef de sfeer, ontdek onze opleidingen en ga in gesprek met onze studenten. Zo kom je er snel achter of jij jezelf bij ons ziet studeren in de toekomst!

Praktische info

• Je kunt de beurs met eigen vervoer bezoeken of met de trein. Bij de IJsselhallen is parkeren gratis en er is voldoende parkeergelegenheid.
  • Een bezoek aan Onderwijsbeurs is voor iedereen gratis na registratie. Na aanmelding ontvang je je toegangsbewijs direct in je mail.
  • Locatie
    Ijsselhallen, Rieteweg 4, Zwolle