boekpresentatie

Boekpresentatie ‘Naar een nieuw Twents Productielandschap’

Vrijdag 25 juni is het eerste exemplaar van het boek ‘Naar een nieuw Twents Productielandschap’ overhandigd door Suzan Veldhuis, directeur BBT aan wethouder Jürgen van Houdt van de Gemeente Enschede.

Tijdens drie gesprekrondes, geleid door Ton van Snellenberg, werd er ingegaan op de ingrepen in het Twents productielandschap als gevolg van de energietransitie en klimaatadaptatie. Naast twee schrijvers van het boek, Geert Roovers en Mark van der Poll, namen deel: Jasper Lackin van de Provincie Overijssel, Egbert Jaap Mooiweer van Landgoed Twickel en Suzan Veldhuis en Jürgen van Houdt. De boekpresentatie is uitgezonden via een livestream en georganiseerd in samenwerking met Onder Twente onder de vlag van het Twents Bodemcafé.

Wil je meer weten over dit onderwerp?

Kijk dan de livestream terug, lees het interview met lector Geert Roovers of lees het boek ‘Naar een nieuw Twents Productielandschap’.