Linda de Greef, Saxion
Studentenleven

I am Linda de Greef, I am Saxion

I am Saxion is een serie portretten, waarin we Saxion-studenten en –medewerkers in beeld brengen en hen spontaan laten vertellen over wat zij op dat moment aan het doen zijn. Vandaag een portret van Linda de Greef.

“Ik studeer Media, Informatie en Communicatie en doe de minor Internetmarketing,dat is heel leuk. Ik leer in een half jaar veel nieuwe dingen die zeker handig en bruikbaar zijn voor later in het werkveld. Het is daarnaast een mooie aanvulling voor mijn opleiding Media, Informatie en Communicatie. Tijdens de minor leer je over SEO, SEA, Strategie, Usability, Social media en alles wat je maar kunt bedenken over internetmarketing. Je krijgt leuke groepsopdrachten waar iedereen zijn eigen creativiteit in kwijt kan. We zijn nu bezig met een zelfbedachte website waar we producten verkopen via bol.com (affiliate marketing. Daarvoor schrijven we blogs, zijn we bezig met social media en bedenken we unieke content om meer bezoekers te krijgen. We proberen de website van week tot week te optimaliseren,te verbeteren en uit te laten groeien tot een professionele website. Ik houd van een uitdaging, out of the box denken en wilde meer weten over internetmarketing, dus deze minor past prima bij mij!”