Lars Kuperus

I am Saxion is een serie portretten, waarin Saxion studenten en medewerkers in beeld brengt en hen spontaan laat vertellen over wat zij op dat moment aan het doen zijn. Vandaag een portret van Lars Kuperus.

“Ik ben eerstejaarsstudent Media, Informatie en Communicatie en ik ben hier een reportagevideo in elkaar aan het zetten. Met onze studentengroep hebben we een reportage gemaakt over cannabisgebruik en –verslaving. Daarvoor hebben we – uiteraard - opnames gemaakt en een winkeleigenaar geïnterviewd van een canatheek, waar ze cannabis op medicinale basis verkopen. Een studiegenoot doet de inleiding en nu maak ik er een verhaal en zorg voor de ondersteuning met andere beelden om de boel op te fleuren. Ook zet ik er muziek onder. Daarvoor heb ik gekozen voor reggae. Dat past mooi bij het onderwerp.”