Students International Human Resource Management following a lecture at Saxion

Gezocht: (bijna) afgestudeerde young professionals!

Leestijd Minuten

Ben jij (bijna) afgestudeerd en op zoek naar een uitdagende start van je carrière? Dan is het Fast Forward traineeship iets voor jou!

Wat houdt het Fast Forward Traineeship in? Het Fast Forward traineeship van Saxion biedt pas afgestudeerde hbo-ers en wo-ers de mogelijkheid om in een periode van twee jaar intensief kennis te maken met drie uitdagende hbo+ opdrachten bij verschillende bedrijven in Oost-Nederland.

Aanvullend volg je een ontwikkelprogramma gericht op Personal Leadership. Iedere vrijdagmiddag krijg je een training aangeboden – van People Management tot Personal Branding en Marketing. Onder leiding van professionele trainers en coaches wordt jij in twee jaar tijd klaargestoomd als dé young professional waarnaar het bedrijfsleven op zoek is.

Solliciteer vóór 18 mei

Ben jij klaar om te investeren in je eigen ontwikkeling en sta jij te springen om je talenten als young professional te ontplooien? Solliciteer dan vóór 18 mei via www.saxion.nl/fastforward