Peter Petersenprijs

Peter Petersenprijs voor Jenaplanschool Heerde

We zijn enorm trots op Jenaplanschool Heerde die met het project Bèta Burgerschap de Peter Petersenprijs heeft gewonnen. Het project is een samenwerking tussen ons lectoraat en TechYourFuture.

De Peter Petersenprijs is een landelijke prijs van de Nederlandse Jenaplanvereniging (NJPV) die jaarlijks wordt uitgereikt aan een uitblinkende school. Jenaplanschool Heerde heeft de afgelopen drie jaar als partner meegewerkt aan het onderzoek, de ontwikkeling en de uitvoering van het project Bèta Burgerschap.

De jury zag het project als een parel binnen het Jenaplanconcept dat ook op andere scholen ingezet kan worden.