Voorlichting Top Talent

Video: Voorlichting Top Talent Programma Enschede

Peter Kellenaers
Peter Kellenaers Leestijd Minuten

Ben jij eerstejaars student, ligt je studie op schema en ben je bereid extra tijd en inzet te leveren? Dan is een Top Talent Programma echt iets voor jou!

Daarmee haal je meer uit je studie en jezelf door je kennis te verbreden of te verdiepen. Dit is niet alleen leuk maar ook goed voor je persoonlijke ontwikkeling. Zo'n ge-upgrade bachelor geeft je carrière een vliegende start! ➡️ Check saxion.nl/toptalent voor meer info.

Peter Kellenaers

Op het strand ergens onder een palmboom? Geen gekke locatie om je video’s te produceren. Dat is dan ook camerajournalist Peter Kellenaers zijn favoriete werkplek als hij niet op kantoor zit. Naast video’s produceren voor Saxion doet hij dit ook als freelancer. In de toekomst zul je hem vast nog wel eens tegen komen als je op vakantie bent.