Bootcamp Ondernemers Award.jpg
Ondernemerschap

Deelnemers Business-bootcamp Saxion Ondernemers Award 2019 zijn bekend!

Vorige week zijn de deelnemers voor de tweede ronde van de Saxion Ondernemers Award bekend gemaakt. Zij gaan aankomend weekend in de Business-bootcamp hun idee of bedrijf verder ontwikkelen. Er zijn nog 28 deelnemers in de race voor de Saxion Ondernemers Award 2019. Daarvan zijn 14 deelnemers (met 8 concepten) in de categorie START! en 14 deelnemers (met 12 bedrijven) in de categorie GESTART!.

De Business-bootcamp is het vervolg op de eerste ronde waarin de deelnemers een zestal workshops konden volgen. Na afloop van deze workshops hebben de deelnemers een video-pitch ingeleverd waarin zij hun businessconcept uitleggen, ondersteund met een verdienmodel. De vakjury, bestaande uit Bas Cornelissen (EW Facility Services), Rob ten Hove (Nationaal Forensisch Onderzoeksbureau B.V.), Bob Vos (Switch IT Solutions) en Judith Lansink (MET architecten) en Marco Aarnink (Print.com), heeft de selectie gemaakt. Deze selectie bestaat uit de volgende studentondernemers:

Categorie START!

Cups 4 Clubs - Jochem de Wilde & Mitchel Meulink | Jesse – Jesse Grooteman | JTLJ - Jarell de Groot, Jesse Eerhard, Thomas Schuurman & Lars Wijnen | Nusayba – Sinem Yavus | Overly Dedicated - Mathé Booij | Sassive – Anouk Tanke | Split Cookware – Nikola Remic | Team Badr - Omar Badr, Fadi Esak, Talitha Isik

Categorie GESTART!

Brand Your Merch B.V. - Bas Dijkhuis & Karel Kloeze | Circovation – Frens te Kiefte | Coddin Webdevelopment – Evelyn Kroese | Doedz – Matt van Eldik | Double V – Vivianne Venes | FixjeiPhone B.V. – Davey Groothedde & Sander Slaghekke | Livin Horse Shop – Iris Gerrits | MOON - MOID & MOKA – Moon Kuijper | PreventiV – Aniek Averesch | SARDINE WINKEL – Bram Riemersma | S&G Automotive – Stefan Korterik | The Rising Sun – Stan Wiegerinck

De Business-bootcamp vindt plaats op 12 en 13 april

Business-bootcamp

Tijdens de Business-bootcamp volgen de deelnemers verschillende masterclasses, expertmeetings en krijgen zij de mogelijkheid om te netwerken met diverse ondernemers/coaches uit het bedrijfsleven. Hierdoor maken ze in twee dagen tijd een verdiepingsslag met hun onderneming. Er is ook aandacht voor de soft-skills die bij ondernemerschap komen kijken. Daarnaast ontmoeten ze de vakjury en ontvangen ze feedback op hun business concept/bedrijf. Ook worden ze voorbereid op de rest van het traject; de demo-day en finale.

De Business-bootcamp vindt plaats op 12 en 13 april in het Ketelhuis op het terrein van de Gasfabriek te Deventer. Ben je in de buurt en wil je een kijkje komen nemen, dan ben je van harte welkom!

Header Ondernemersaward 2019.jpg

Reserveer hier je ticket voor de finale van de Saxion Ondernemers Award 2019!

Benieuwd welke finalist er vandoor gaat met het prijzenpakket t.w.v. €10.000? Reserveer je ticket hier en maak het live mee!

Woensdagavond 5 juni staat het Wilminktheater in Enschede in het teken van de Saxion Ondernemers Award 2019. Elf finalisten strijden tijdens deze jubileumeditie om de titel: 'Ondernemer van Saxion van het jaar 2019'.