Maaike ter Stal

HRM-student Maaike ter Stal genomineerd voor internationale scriptieprijs

Anne Hurenkamp
Anne Hurenkamp Leestijd Minuten

Schreef Saxion-studente Maaike ter Stal dit jaar de beste Facility Management-scriptie van Europa? Ze is in ieder geval in de race voor de jaarlijkse scriptieprijs die EuroFM uitreikt.

Maaike onderzocht vanuit haar studie Human Resource Management (HRM) of er een eenduidig internationaal competentieprofiel kan worden gemaakt voor facility management-professionals in de zakelijke dienstverlening. Daarbij richtte ze haar blik op Australië, Amerika, Engeland en Nederland.

In juni kan de bijna afgestudeerde Maaike haar blik eerst op Dublin richten. Daar hoort zij tijdens de International European Facility Management Conference 2019 of ze met haar scriptie tot winnaar is gekozen.

De uitkomsten van haar onderzoek zijn verrassend. Binnenkort lees je er meer over en vertelt Maaike wat haar in Dublin nog te doen staat om de prijs in de wacht te slepen.

Anne Hurenkamp

Anne Hurenkamp is redacteur bij de Dienst Marketing en Communicatie van Saxion. Schrijven maakt haar gelukkig. Vooral als het om een persoonlijk portret of over onderzoek gaat. Als lezer, luisteraar, schrijver en podcaster gaat Anne ook graag op zoek naar mooie verhalen uit de geschiedenis van de popmuziek. In haar vrije tijd is ze bovendien boekenliefhebber en Beatlesblogger.