Linde Bloemers wint prijsvraag HRM-Promotiefilm

Leestijd Minuten

Linde Bloemers, een studente aan de HRM-opleiding van Saxion, heeft de prijsvraag van het Landelijk Overleg HRM gewonnen met haar creatieve promotiefilm over de HRM-opleiding. De wedstrijd had als doel om met behulp van een kort filmpje een goede en aantrekkelijke indruk te geven van de inhoud van onze HRM-opleiding. Deze brede opleiding is momenteel zeer betekenisvol gezien de huidige krappe arbeidsmarkt en de actuele vraagstukken als inclusiviteit, diversiteit, duurzame inzetbaarheid en leven lang ontwikkelen die in deze opleiding aan de orde worden gesteld.

Linde's film sprak aan door haar gebruik van humor, duidelijke uitleg en creativiteit. Wij verwachten dat haar promotiefilm waardevol zal zijn voor studiekiezers die de mogelijkheden van deze opleiding willen ontdekken. Groei in instroom voor deze mooie en belangrijke opleiding is essentieel voor Nederland om de transities waar de Nederlandse arbeidsmarkt voor staat straks goed vorm te kunnen geven en te begeleiden.

Linde Bloemers verdient waardering voor de wijze waarop zij de inhoud en thema’s van de HRM-opleiding voor het voetlicht heeft gebracht in deze korte promotiefilm. Nieuwsgierig geworden?