Welcome on board.jpg

Nieuwe collega - Ellen Mulder stelt zich voor

Leestijd Minuten

Hallo, ik ben Ellen Mulder. Ik ben bijna tien jaar docent geweest bij drie verschillende academies binnen Saxion (ABR&R, ACT en HBS) en werk nu vier jaar als taalbeleidsadviseur. Naast die rol ben ik ook trainer en ontwikkelaar binnen het project Skills Coach: een project dat de doorstroom van mbo naar hbo moet verbeteren door ouderejaars Saxionstudenten te koppelen aan laatstejaars mbo’ers. Nu mag ik tot mijn grote plezier vanuit ICT&O academies ondersteunen en inspireren bij het vernieuwen van hun onderwijs.

Nadenken over uitdagend onderwijs vind ik een van de leukste dingen om te doen. Als docent was ik altijd bezig met nieuwe werkvormen en ideeën om de betrokkenheid van studenten bij ‘mijn’ vak te verhogen. Mijn ervaringen als docent gekoppeld aan mijn nieuw verworven expertise op het gebied van zowel peer coaching als online learning neem ik mee naar ICT&O.

Verder woon ik in Deventer, samen met mijn man Maarten, onze dochter Floor (7) en zoon Benjamin (5). Een van mijn grootste hobby’s is het schuiven met meubels: de inrichting van ons huis is maximaal drie of vier weken hetzelfde en dan ga ik weer schuiven. Verder ga ik heel graag uit eten en is mijn guilty pleasure het afstruinen van tweedehandswinkels; ik zoek dan specifiek naar oude meubeltjes om op te knappen.

Ellen Mulder.JPG

Ellen Mulder