Kleurrijke kunst
Keti Koti_SG29SEPT fotograaf Barbara_Kieboom_.JPG Organisatie

Moedige gesprekken aan Keti Koti Tafel Enschede

Hoe werkt het Nederlandse slavernijverleden en de gevolgen ervan door in het hier en nu? Dat vraagstuk stond centraal tijdens de Keti Koti Tafel, die op donderdag 28 september in het stadhuis van Enschede werd gehouden. De tafel is een gezamenlijk initiatief van Gemeente Enschede en Hogeschool Saxion en Universiteit Twente.

Livecast Tweede Kamerverkiezingen met debat tussen Pieter Omtzigt (CDA), Renske Leijten (SP) en Willeke Slingerland (lector Weerbare Democratie) Corporate

Omtzigt (CDA) en Leijten (SP) bij Studium Generale in debat over vertrouwenskwesties

In een livecast praten CDA-politicus Pieter Omtzigt, SP-politica Renske Leijten en Saxion-lector Willeke Slingerland (lectoraat Weerbare Democratie) met elkaar over de staat van de verzorgingsstaat in het kader van de Tweede Kamerverkiezingen 2021. De livecast is onderdeel van het programma van Studium Generale Saxion.

This is America header.png Organisatie

This is America: Verkiezingsshow met de Kiesmannen