Corporate

Gedeelte studieruimte Alphons Ariëns buiten gebruik

Leestijd Minuten

Saxion heeft in de afgelopen week een deel van de studieruimte op de begane grond van Alphons Ariëns uit voorzorg buiten gebruik gesteld. Dit in verband met twee incidenten.

In het gebouw, de voormalige MST-vestiging aan het Ariënsplein, kwam tweemaal tijdens werkzaamheden materiaal naar beneden. Hierbij raakte niemand gewond en dat wil Saxion ook graag zo houden. Omdat de veiligheid van studenten en medewerkers nu niet gegarandeerd kan worden, is besloten dat de ruimte nu geen verantwoorde studieruimte is en zal deze voorlopig ook niet worden gebruikt.

De verwachting is dat na volgende week de werkzaamheden worden afgerond en zo gauw dit zo ver is, wordt de ruimte weer in gebruik genomen.